Aparat foto DSLR Nikon D5100 + Obiectiv 18-55mm VR

miercuri, 24 octombrie 2012 Publicat de iStyle

 

2.29963 Lei Discount 699 Lei   vezi pe site

 Este primul meu DSLR, desi am detinut 3 aparate compacte Canon si Nikon in ultimii 10 ani.
L-am luat separat, body si obiectiv 18-105 mm, pentru ca obiectivul 18-55 mm este limitat.
Avantajul acestui model este ca are senzorul de imagine de la modelul D7000, superior in gama. Deci este mai bun decat D3100 si isi mentine multe presetari Auto si Efecte speciale care nu se gasesc pe gama semi-profesionala. Il recomand atat pentru incepatori cat si pentru entuziasti.
Display-ul rabatabil nu mi se pare asa util, poate in anumite conditii il voi folosi. Din cauza acestuia butoanele sunt aranjate diferit fata de DSLR-urile clasice, ceea ce ii poate deruta pe cei care au folosit anterior un DSLR. Eu nu am probleme, m-am obisnuit repede cu butoanele.
Face fotografiii superbe fata de un aparat foto compact. Daca ai rabdare si inveti sa folosesti setarile manuale poti sa scoti poze incredibile.
Pro: - Senzor de imagine foarte bun
- Presetari si efecte unice pe un DSLR
- Body solid si compact
Contra: - Aranjarea butoanelor pentru cei care au deja experienta cu un DSLR
- Obiectivul din kit 18-55 este limitat, ar fi recomandat Body + 18-105 mm

Etichete: , ,

Trimiteți un comentariu